Honda Civic Hybrid alacsony fogyasztás és környezetvédelem akciós áron a DRM Hona szalon és szerviz kínálatában.

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

 

Honda Civic Hybrid

 

A vadonatúj Civic Hybrid a modern és különleges stílust kombinálja egy új, 1.3 literes, 3 fázisú i-VTEC hajtóművel és egy nagyobb hatásfokú integrált rásegítő villanymotorral (IMA), hogy elődjénél is takarékosabb autózást kínáljon. A rendszer számos új stratégiát alkalmaz, és lassításkor a hengereket deaktiválja, szelepeit leállít ja. Ezzel a szívási veszteségek csökkenthetők, mely 10%-kal nagyobb energia visszanyerési képességet biztosít a jelenlegi Civic IMA-hoz képest. Az új Honda Hibrid Rendszer, a csökkentett súrlódású komponensekkel, egy, a korábbinál másfélszer nagyobb teljesítményű villanymotorral és egy intelligens, háromfázisú szelepvezérlési rendszerrel, mely a vezetési körülménynek megfelelően szabályozza a rásegítés mértékét, az eddiginél körülbelül 20%-kal nagyobb teljesítményű. Ereje felér egy 1.8-as motoréval, míg üzemanyag fogyasztása javult, méretei csökkentek, s károsanyag-kibocsátása világelső

 

Honda Civic Hybrid

 

 

A Hybrid technológia

 

A Honda Civic Hybrid egy fejlett személyautó, melyet a minőségi/ prémium C-szegmens számára fejlesztettünk. A teljesen megújult Civic Hybrid dinamikus, érzelmes formaterve modern, jó megkülönböztethető külsőt ad a méltó technológiáknak. Szíve egy új, jelentősen kompaktabb és nagyobb hatásfokú Honda Hibrid Rendszer, mely magába foglal egy integrált motorrásegítéses (IMA), új, 1.3 literes háromfázisú i-VTEC erőforrást. Az új Honda Hibrid Rendszer intelligens motorfunkciókat alkalmaz, s egy nagyobb hatásfokú IMA-t, mellyel az eddigivel szemben mintegy 20%-kal nőtt a rendszerteljesítmény. Ez egy 1.8-as motor teljesítményét jelenti, az üzemanyag-felhasználás javulása mellett, s a rendszer méretei is 5%-kal csökkentek.

 

Hybrid üzemű motor

 

 

Honda Civic Hybrid = Minimális károsanyag kibocsátás

 

Természetesen a károsanyag-kibocsátás világelső. A háromfázisú i-VTEC három hidraulikus módot alkalmaz az öthimbás mechanikák össze- és szétkapcsolásához, mely a vezetési kondícióktól függően háromféle szelepvezérlést eredményezhet, kombinálva a fürgeséget és a takarékosságot. Lassításkor a hengerek leállnak, megszűnik a szikraképzés. A szelepek bezárják az égésteret, csökkentve a szívási veszteségeket, mely a mostani Civic IMA-val összehasonlítva 10% javulást hoz a regeneratív fékezésnél. Gyakorlatilag minden elképzelhetőt megtettünk a súrlódás csökkentése érdekében.

 

Öntött alumínium dugattyúkat alkalmazunk, melyek hőtágulása minimális, s így magas hőmérsékleteken kevesebb a súrlódásuk; a dugattyúgyűrűk ion- galvanizáltak, a hengerfalak pedig a simább felület miatt síkhonolásúak. A Honda függetlenül fejlesztett villanymotorjának tekercsei nagysűrűségű csévéléssel készülnek, és nagyteljesítményű mágneseivel a korábbi teljesítmény másfélszeresét képesek leadni ugyanakkora méretek mellett. A motorvezérlő átalakítóját - melyet szintén függetlenül fejlesztettünk és gyártunk, a precízebb  digitális vezérlés miatt egybeépítettük a villanymotor központi vezérlőjével. Ezzel még jobb motorhatásfokot és üzemanyag takarékosságot sikerült elérni. Az akkumulátorok teljesítménye 30%-kal nőtt a jelenlegi modellhez képest, s egy kompaktabb, speciálisan tervezett ház jobb hűtéssel és vibrációszűréssel biztosítja a hosszú távú megbízhatóságot.

 

 

 

A Honda Civic Hybrid különleges fékrendszere

 

Dinamikus, regeneratív fékrendszert alkalmazunk, mely a fékezési regeneráció alapján hidraulikusan vezérli a fékeket. Ezzel maximális fékezési regeneráció és finom lassítás valósítható meg, mely pontosan a fék pedálnyomásával arányos. A légkondicionáló hibrid kompresszorral rendelkezik, melyet a benzin- és a villanymotor egyaránt hajthat. Mikor a benzinmotor leáll, a kompresszort a villanymotor hajtja, ha viszont gyors hűtésre van szükség, mindkettő egyszerre. Ha a kívánt hőmérsékletet elérte, egyedül a villanymotorról működik tovább, hogy kényelmesebb lehessen, és üzemanyagot takarítson meg.

 

A Honda Civic Hybrid motortere

 

 

 

Az Új Honda Hibrid Rendszer működési módjai:

 
A jármű áll
A benzinmotor áll, az üzemanyag fogyasztás nulla.
 
Indítás és gyorsítás
A benzinmotor alacsony fordulatú szelepvezérlési módban működik, rásegítéssel.
 
Hirtelen gyorsítás
A benzinmotor nagyfordulatú szelepvezérléssel dolgozik, rásegítéssel.
 
Haladás kis sebességgel
A benzinmotor minden szelepe zárva van, szikraképzés nincs. Csak a villanymotor hajtja a járművet.
 
Finom gyorsítás és nagysebességű haladás
A benzinmotor kisfordulatú szelepvezérléssel működik.
 
Lassítás
Mind a négy henger szelepei zárva vannak, szikraképzés nincs. A villanymotor a lehető legtöbb energiát nyeri vissza a lassítás során, és eltárolja az akkumulátorokban.

Kommentek


Tamás hozzászólása 2015.10.29 16:42 [Válasz erre]
Sziasztok, tudna nekem Honda Civic hybrid akku szerelőt javasolni? üdv t
Bozsko András hozzászólása 2013.04.01 22:46 [Válasz erre]
Én úgy látom, hogy a hibrid autók gyártása már most elérte a gazdaságos el?állítás határát. Miután a technológia még nem teszi lehet?vé ultra könny? ám nagy elektromos töltést tárolni képes akkumulátorok gyártását, csak is a radikális súlycsökkentés révén érhet? el fejl?dés. Amig egy autó acéllemezb?l készül, hatalmas tömeg? akkumulátort és bels?égés? motort tartalmaz, nem lehet kis fogyasztást elérni. Amig 5 személlyel és cuccokkal közel 1.8 tonna egy autó, ne is álmodozzunk alacsony fogyasztásról. Viszont egy alumínium segédvázas, szénszál kasznis autó az átlagember számára kifizethetetlen. Ez egy ördögi csapda. Talán még a turbodiesel-villanymotor kombinációval érdemes számolni, de ott is alkalmazni kellene a könny? anyagokat.
Alex hozzászólása 2012.04.06 15:34 [Válasz erre]
Nekem 2001-es 1.6-os benzines Civic-em van, sedan kasznival. 6 - 6,5-ös fogyasztással. Éppen ezért várok már évek óta a Hibridre cserével, mert mindenhol azt olvasom, hogy a fogyasztás semmivel nem kedvezőbb. Vagy ha igen, akkor 1 liter különbség nem a világ.
HCH hozzászólása 2012.03.01 00:33 Szél Ági (2012.01.16) részére [Válasz erre]
A feleségem se tud 7 alatt járni vele, nekem meg 5.5-5.7 között van mindig (télen-nyáron) Bp-en. országúton simán elment 4.7-el!
Szél Ági hozzászólása 2012.01.16 14:33 [Válasz erre]
Nem tudom hogyan sikerült jó fogyasztást elérni vele, nekem a legkevesebb 7-7,5 városban (a gyári 5.1 adat helyett) akár hogy is próbálom az elmúlt 3 évben. :(
Csaba hozzászólása 2011.12.14 13:49 [Válasz erre]
Nem tudom hogy egy hibridnél ez jó fogyasztás-e, nekem a régi mercim 2000köbös dizel volt, hosszútávon 4.7 l-es fogyasztással, városbanvagy vontatással volt 8 l-es, engem az érdekel mikor lesznek alkalmasak, ingázásra, pl 40-60 km elektromosan mint a japán sx4. Ha lenne egy ilyen honda méretesebb kasznival, akkor még az új mercimet is eladnám érte. Remélem nem kell ithon sokat várni erre. Ingázni környezetvédően elektromosan, utazni megjó a benzi, vagy diesel.
Böcskey Attila hozzászólása 2011.10.21 15:53 Péter Róbert (2009.01.29) részére [Válasz erre]
Kedves Róbert! Most szeretnék egy 2010-es honda civic hybridet venni, Szeretnék néhány infót róla. Köszönettel Böcskey Attila
Kübler Viktor hozzászólása 2011.10.07 09:09 [Válasz erre]
több, mint négy év használat után el kell mondjam, igenis jó a kocsi. nálam melegben ment 5.1-5.2-vel is, viszont télen városban 6.5 literig felment a fogyasztás. de az autó összeszerelési minősége és kényelme kárpótol a "magas" fogyasztásért. amúgy meg neutronkékben még csajozásra is alkalmas :)
MT hozzászólása 2011.08.22 23:00 [Válasz erre]
Hát igen, a király úgy tűnik meztelen .... nekem sima benzines 1.4es van, és több ezer km-es átlagot számítva minden hibrid parasztvakítás nélkül is 6,5l/100km es átlagfogyi.
Varga Andrásné hozzászólása 2010.12.03 16:47 [Válasz erre]
Szeretném megkérdezni, hogy mi lehet az oka annak, ha 8 litert fogyaszt az autó, van valami hibája, és akkor mi lehet az, vagy ez normális? Köszi: Rita
Alföldi Imre hozzászólása 2009.03.01 00:12 Péter Róbert (2009.01.29) részére [Válasz erre]
Tisztelt Péter Róbert! Engem érdekelnének a hibryd autójával kapcsolatos tapasztalatai! Üdvözlettel: ALföldi Imre
Péter Róbert hozzászólása 2009.01.29 20:10 [Válasz erre]
Van nekem is egy hibridem 2004. 50000KM futottam vele.Az átlag fogyasztása télen 5,7 melegben 5,6. Próba képen 1000 Km ert max 90 a gyorsításokra oda figyelve, gurítva a fogyasztása 4,6. Ha valakit érdekel szívesen írok róla.
volt user hozzászólása 2008.10.13 16:29 [Válasz erre]
lehet jól hangzik, de a fogyasztás nagy dugóban kéves autóúttal 7 és 8 liter között van. csak elektromos menet akkor megy, ha egyenes úton max sebességet tartunk avgy lassan csökken a tempó. minden más esetben már van motor rásegítés
Bercsényi Miklós hozzászólása 2008.03.22 22:08 [Válasz erre]
csillagos 5ös a hondának ismét! egy ilyen föld deko-t elviselnék a 98-as civicemen énis pl reklám céljábol :)

[1]

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok