Honda CR-V akció új és használt CRV modellek vásárlása a DRM szalon és szerviz

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: uzoli86
Üdv.Tudnátok segíteni ???2002 7 gen civicem van.2 fokozatban csak jobbra kanyarodáskor hallok valami kis furcsa hangot, mi lehet az?nem hiszem h a féltengely mert csak 2. fokoztaban csinálja. köszönömm
Topik: Honda Civic fun klub
User: Sondi19
Üdv mindenkinek. Szeretnèk segítsèget kèri. Van egy 2007-es 2.2-es civic-em.A hiba jelensèg a következő,50 kuplungolàsból 1x 1-es 2-es fokozatba vàltàsból bent ragad a vàltó ès csak màsodik kuplungolàsra lehet kivenni. Felső munkahenger már cserèlve lett de semmi vàltozàs. Tud valaki segíteni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: kenocs83
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy el tudjak indúlni a helyes megoldás irányába. Van egy 98-as 1.5 Vtec (D15Z8) "angol" civicem. gyorsításnál egy bizonyos gázpedál állásnál csörgő hang hallatszik a motorból, mintha mellégyújtana. Terhelésnél hangosabban és hosszabban előidézhető, pl ha megyek fel egy emelkedőn. nagyobb fordulaton nem csinálja. Illetve 100-as benzinnel mérséklődik a dolog. Még egy megfigyelés, hogy üzemmeleg motornál jelentkezik a probléma, hidegen szivató alatt nincs. Óra szerint 284000 Km-t futott, ebből már 150000-et nálam . Olajat 10000 km-ként cseréltem. Nem érzem erőtlennek. egy olajcsere periódus alatt kb 1- 1,5 liter olajat megeszik már. Van valakinek ötlete? Van aki találkozott már ilyennel, vagy ehhez hasonlóval? Köszi előre is a segítséget!
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

 

 

Honda CR-V

 

Új mérce a középméretű sportos szabadidő autók piacán
A CR-V egyformán alkalmas mindennapi ingázásra, hétvégi nagybevásárlásra, a lakókocsi kivontatására a sárból, vagy bármilyen szabadidős szerepre.


Kimagasló teljesítmény és takarékosság: 2,0 literes DOHC i-VTEC motor
A Honda új generációs, i-szériás motorcsaládjába tartozó, 150 lóerős kétliteres DOHC i-VTEC motor ötfokozatú manuális váltóval kevesebb mint 10 mp alatt gyorsul 100 km/h sebességre. Az új CR-V üzemanyag-fogyasztása vegyes üzemben 9,0 liter/100 km.


Honda CR-V - A kategória legtágasabb belső tere


A CR-V kategóriájának egyik legtágasabb belterét kínálja. Az első és hátsó utasok csípőpontja közötti távolság 863 mm, ugyanakkor a csomagtartó térfogata is jelentősen nőtt. A beltér sík padlója (automatikus sebességváltó esetén) lehetővé teszi, hogy az utasok könnyedén közlekedjenek az első és hátsó üléssor között. A hátsó ülések nemcsak eltolhatók, de legfeljebb 45 fokos szögig hátra is dönthetők.


Honda CR-V - Maximálisan 952 literes csomagtér


Ha a hátsó üléseket (a fejtámlák kiemelése nélkül) csaknem függőleges tárolási helyzetbe előredöntjük, 952 literes teret kapunk. Így akár két 26 collos hegyi kerékpárt is szállíthatunk álló helyzetben - az első kerekek kiszerelése nélkül.
A korábbi modellben megismert, csomagtérpadlóba süllyesztett, innovatív, vízhatlan tárolórekesz - amelynek fedele piknikasztalként is szolgál - az új CR-V-ből sem hiányzik. Az asztalka magasabb lett, könnyebben összeállítható, nagyobb lapfelülettel.


Honda CR-V - Rendkívül sokoldalú üléselrendezés


A 60:40 arányban osztott, előre-hátra tolható hátsó üléseknek és a 120 mm-rel süllyesztett csomagtérpadlónak köszönhetően a térfogat most 527-628 liter, szemben az előd 374 literes csomagtartójával (VDA szabvány szerint, ablakvonalig mérve).


Honda CR-V - 4 csillagos Euro NCAP értékelésnek megfelelő ütközésvédelem


Az ütközések elleni védelem érdekében a Honda bevezette saját - a hagyományosnál szigorúbb - "jármű-a-járművel" ütközésvizsgálati programját. Az ütközésbiztonság terén a CR-V 4 csillagos Euro NCAP értékelést ér el a frontális és oldalirányú ütközési teszteken. A szériafelszerelésként kínált első- és oldallégzsákok, az első ülések kettős övelőfeszítője, a hátsó ülésnél található három db hárompontos biztonsági öv, a beépített Iso Fix gyermekülés rögzítő pontok, valamint az ostorcsapás-nyaksérülést mérséklő első ülések a piac egyik legbiztonságosabb sportos haszonjárművévé teszik az új CR-V-t.


Real Time 4WD négykerékhajtás, ötfokozatú manuális vagy négyfokozatú automatikus sebességváltó
A CR-V ötfokozatú manuális sebváltóval vagy 4 fokozatú automatikus váltóművel rendelhető. A manuális sebváltót áttervezték, így kezelése kisebb erőkifejtést igényel.
A négykerékhajtást a Real Time 4WD rendszer szükség esetén automatikusan bekapcsolja, így a CR-V kiváló teljesítményt nyújt aszfalton és terepen egyaránt.


Honda CR-V - Vezetési kényelem és biztonság


Az új modellben továbbfejlesztették a kompakt, műszakilag fejlett MacPherson első és
a kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztést. Így a futómű kényelme, stabilitása személygépkocsikat idéz, miközben tökéletesen helyt áll a "füves, kavicsos" terepen. A 10,4 méteres fordulókör pedig városi közlekedésre is ideális járművé teszi a CR-V-t.

 


Kommentek


Zsolt Kosztolanyi hozzászólása 2011.02.14 21:03 [Válasz erre]
A következő CR-V lesz 2.0 benzines csak itt már 6-os váltóval is lehet kapni.
Farkas Ibolya hozzászólása 2010.03.25 15:59 [Válasz erre]
Mikortól kapható a hibrid, mi az ára? Üdvözlettel: Farkas Ibolya

[1]

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.