Alapos teszten ment át a Honda CBF 1000F

D-R-M Cikkek D-R-M Fórum Modellek D-R-M Szerviz D-R-M Akciók D-R-M Használt autók D-R-M Racing Team
D-R-M bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a D-R-M oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: Ladie
Szia! Nekem is ugyanez a problémám, néztem egy pár videót róla, úgyhogy az elméletét nagyjából tudom, de a gyakorlati megvalósításra még nem volt időm. Az anyós ülés felől 3 csavar fogja azt az idom részt és onnan indulva tudod lebontani...megkeresem a videót és belinkelem neked!
Topik: Honda vs szervíz igény
User: yamakashi
Szia! Én civic Tourert használok, mielőtt elkötelezed magad mellette pár infót figyelembe érdemes venni. Ami nem igazán jön elő. Az első hogy az összes 9. generációs civic első fékbetét nyikorgással szenved. A gyártó ugyanis a 8-és a 9 generáció között fékbetét gyártó céget cserélt. A másik, hogy a terhelhetősége 400kg - hiába kategória győztes a csomagtere. Ha ezek nem zavarnak, akkor jól fogsz vele járni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: yamakashi
Sziasztok! Nekem lenne egy olyan problémám, hogy van egy Civic Tourerem aminek nyikorog az első fékbetét, gyári van benne, 1x már garanciában kicserélték, de többször nem vállalják és a második is nyikorog. Van köztetek valaki aki ilyen problémával találkozott? Esetleg neki is ez van? A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e egyéb fékbetét típust, márkát, gyártót akié jó lehetne gyári helyett? Válaszokat előre is köszönöm
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


D-R-M Nyitvatartás és Elérhetőségek
D-R-M Autósház
Cím: 2112 Veresegyház,
Ráday u. 6.
Tel.: (28) 589-045
Fax: (28) 589-035
E-mail:
hondaszerviz@invitel.hu
Nyitvatartás:
H-P: 8:00-17:00
Sz-V: zárva
D-R-M autó portál

Alapos teszt - Honda CBF 1000F

2010-05-28 |
CBF 1000F

 

Határozottan megférfiasodott 2010-re a CBF 1000. A Honda nagyobbik nakedje agresszívebb külsőt, új vázat és áthangolt blokkot kapott. A morcosabb tekintet és a sportosabb külső és belső mellett változatlanul remekül kezelhető gép maradt, ízig-vérig túramotor, ezen tulajdonságait mi egy röpke kétnapos, másfélezer kilométeres erdélyi túrán vizsgáltunk meg. Utunk során kaptunk hideget-meleget, esőt, sarat és szelet és be kell vallanunk, hogy a viszontagságokat hármunk közül kétség kívül a CBF bírta a legjobban.

 


 

Az új megjelenés

 

 

Első ránézésre férfias, mégis elegáns, a korábbinál határozottabb vonalvezetéssel. Szemet gyönyörködtető az egész motor, akár a hófehér színe, ami azonban meglehetősen kényes is: aki valóban túrára használja, biztos nem ezt választja majd.

 

 


Az új CBF 1000-t alaposan áttervezték: új aluvázat, lengővillát és első teleszkópot kapott, emellett a CBR-től örökölt blokkját is áthangolták. Műszerfala is a sportos jelleget hangsúlyozza: a két analóg óra helyett egy központi fordulatszámmérő és digitális kilométeróra tájékoztat. A 108 lóerős blokk nyomatékos és takarékos is: fogyasztása nagy tempóban autópályán 6,6, országúton és vegyes használat mellett öt liter körül alakult.

 

Könnyen irányítható

 


Észrevehetetlenül teszi a dolgát, ami nagy előny az erdélyi közlekedési kultúrát figyelembe véve: nem a motorra kell figyelni, a kanyarokba belesimul, fékei remekek. Ahogy azt már megszoktuk, városban is jól feltalálja magát, könnyű, fordulékony és ugrós. Az ABS nem nagyon mutogatja magát: nekünk még vészfékezéskor sem sikerült beavatkozásra késztetnünk, igaz, csomagokkal megpakolva, két személlyel valósággal tapadt az úthoz.

 

 



Futóműve alapból kifejezetten lágy, talán túlságosan is, igaz, elöl hátul állítható. A magasra húzott kormány és az állítható ülés szinte mindenkinek kényelmes testtartást tesz lehetővé. Állítható a plexi magassága is, a szél- és esővédelme így minden körülmények között remeknek mondható.


Annak ellenére, hogy ezres, kifejezetten mondhatjuk újrakezdő-motornak: a család figyelmet érdemlő, de nem figyelmet követelő tagja lehet, akár városi ingázás, akár hosszabb túrázás során.

 

Műszaki adatok


Motor: vízhűtéses, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
Hengerűrtartalom: 998 cm³
Teljesítmény: 79 kW (108 LE) @ 9000 1/min
Forgatónyomaték: 96 Nm @ 6500 1/min

Első felfüggesztés: Ø 41 mm teleszkópvilla, 120 mm rugóút
Hátsó felfüggesztés: HMAS gázcsillapítású rugóstag, 120 mm rugóút
Első fék: Ø 296 mm dupla tárcsafék, háromdugattyús féknyereg és kombinált ABS
Hátsó fék: Ø 240 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg és kombinált ABS

Tengelytáv: 1495 mm
Ülésmagasság: 795 ±15 mm
 
Menetkész tömeg: 245 kg
Üzemanyagtank: 20 l

 




Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
D-R-M Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadás, keresőoptimalizálás: Marketing Professzorok