Alapos teszten ment át a Honda CBF 1000F

Cikkek Fórum Modellek Szerviz Akciók Használt autók Racing Team
bejelentkezés
honda
Ön szerint a jövőben melyik megoldás fog érvényesülni a személyautózás területén?






Keresés a oldalon



Kulcsszó:
Honda fórum
Topik: Honda Civic fun klub
User: uzoli86
Üdv.Tudnátok segíteni ???2002 7 gen civicem van.2 fokozatban csak jobbra kanyarodáskor hallok valami kis furcsa hangot, mi lehet az?nem hiszem h a féltengely mert csak 2. fokoztaban csinálja. köszönömm
Topik: Honda Civic fun klub
User: Sondi19
Üdv mindenkinek. Szeretnèk segítsèget kèri. Van egy 2007-es 2.2-es civic-em.A hiba jelensèg a következő,50 kuplungolàsból 1x 1-es 2-es fokozatba vàltàsból bent ragad a vàltó ès csak màsodik kuplungolàsra lehet kivenni. Felső munkahenger már cserèlve lett de semmi vàltozàs. Tud valaki segíteni.
Topik: Honda Civic fun klub
User: kenocs83
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy el tudjak indúlni a helyes megoldás irányába. Van egy 98-as 1.5 Vtec (D15Z8) "angol" civicem. gyorsításnál egy bizonyos gázpedál állásnál csörgő hang hallatszik a motorból, mintha mellégyújtana. Terhelésnél hangosabban és hosszabban előidézhető, pl ha megyek fel egy emelkedőn. nagyobb fordulaton nem csinálja. Illetve 100-as benzinnel mérséklődik a dolog. Még egy megfigyelés, hogy üzemmeleg motornál jelentkezik a probléma, hidegen szivató alatt nincs. Óra szerint 284000 Km-t futott, ebből már 150000-et nálam . Olajat 10000 km-ként cseréltem. Nem érzem erőtlennek. egy olajcsere periódus alatt kb 1- 1,5 liter olajat megeszik már. Van valakinek ötlete? Van aki találkozott már ilyennel, vagy ehhez hasonlóval? Köszi előre is a segítséget!
Honda hírlevél
Honda hírlevél: minden a Honda háza tájáról. Havonta a legfrissebb cikkek, információk, koncepciók, tuning ötletek! Iratkozz fel most!


autó portál

Alapos teszt - Honda CBF 1000F

2010-05-28 |
CBF 1000F

 

Határozottan megférfiasodott 2010-re a CBF 1000. A Honda nagyobbik nakedje agresszívebb külsőt, új vázat és áthangolt blokkot kapott. A morcosabb tekintet és a sportosabb külső és belső mellett változatlanul remekül kezelhető gép maradt, ízig-vérig túramotor, ezen tulajdonságait mi egy röpke kétnapos, másfélezer kilométeres erdélyi túrán vizsgáltunk meg. Utunk során kaptunk hideget-meleget, esőt, sarat és szelet és be kell vallanunk, hogy a viszontagságokat hármunk közül kétség kívül a CBF bírta a legjobban.

 


 

Az új megjelenés

 

 

Első ránézésre férfias, mégis elegáns, a korábbinál határozottabb vonalvezetéssel. Szemet gyönyörködtető az egész motor, akár a hófehér színe, ami azonban meglehetősen kényes is: aki valóban túrára használja, biztos nem ezt választja majd.

 

 


Az új CBF 1000-t alaposan áttervezték: új aluvázat, lengővillát és első teleszkópot kapott, emellett a CBR-től örökölt blokkját is áthangolták. Műszerfala is a sportos jelleget hangsúlyozza: a két analóg óra helyett egy központi fordulatszámmérő és digitális kilométeróra tájékoztat. A 108 lóerős blokk nyomatékos és takarékos is: fogyasztása nagy tempóban autópályán 6,6, országúton és vegyes használat mellett öt liter körül alakult.

 

Könnyen irányítható

 


Észrevehetetlenül teszi a dolgát, ami nagy előny az erdélyi közlekedési kultúrát figyelembe véve: nem a motorra kell figyelni, a kanyarokba belesimul, fékei remekek. Ahogy azt már megszoktuk, városban is jól feltalálja magát, könnyű, fordulékony és ugrós. Az ABS nem nagyon mutogatja magát: nekünk még vészfékezéskor sem sikerült beavatkozásra késztetnünk, igaz, csomagokkal megpakolva, két személlyel valósággal tapadt az úthoz.

 

 



Futóműve alapból kifejezetten lágy, talán túlságosan is, igaz, elöl hátul állítható. A magasra húzott kormány és az állítható ülés szinte mindenkinek kényelmes testtartást tesz lehetővé. Állítható a plexi magassága is, a szél- és esővédelme így minden körülmények között remeknek mondható.


Annak ellenére, hogy ezres, kifejezetten mondhatjuk újrakezdő-motornak: a család figyelmet érdemlő, de nem figyelmet követelő tagja lehet, akár városi ingázás, akár hosszabb túrázás során.

 

Műszaki adatok


Motor: vízhűtéses, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
Hengerűrtartalom: 998 cm³
Teljesítmény: 79 kW (108 LE) @ 9000 1/min
Forgatónyomaték: 96 Nm @ 6500 1/min

Első felfüggesztés: Ø 41 mm teleszkópvilla, 120 mm rugóút
Hátsó felfüggesztés: HMAS gázcsillapítású rugóstag, 120 mm rugóút
Első fék: Ø 296 mm dupla tárcsafék, háromdugattyús féknyereg és kombinált ABS
Hátsó fék: Ø 240 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg és kombinált ABS

Tengelytáv: 1495 mm
Ülésmagasság: 795 ±15 mm
 
Menetkész tömeg: 245 kg
Üzemanyagtank: 20 l

 




Kommentek


Még nincsenek hozzászólások

Írd meg a véleményed


Név*
Email cím
Hozzászólás*
Ellenőrzés*


generated

XBODY Veresegyház Grill Burger

Új Jazz

Insight

CR-Z

Civic Type S

Civic 4D

Civic-Hybrid

Civic 5D

Accord

Accord-Tourer

CR-V




Cikkek | Fórum | Modellek | Szerviz | Webáruház | Akciók | Használt autók
Racing Team | Tuning | Szavazás | Regisztráció
Expedient logó
Minden jog fenntartva. Honda-auto.hu 2008
Honlapkészítés, webdesign: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.